پاسخ وزیر ارشاد به حواشی استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت-راهبرد معاصر

پاسخ وزیر ارشاد به حواشی استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد استخدام برادرزاده‌اش در وزرات بهداشت را تنزل شغلی خواند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۱۰۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت را تنزل شغلی خواند.

وی با اشاره به برخی اظهارنظر‌ها در این باره گفت: تعجب می‌کنم از افرادی که وارد این گونه وارد بازی‌های رسانه‌ای سخیف می‌شوند، از برخی از این افراد توقع نمی‌رود که وارد این موضوعات شوند، بالاخره این افراد خود موقعیت‌هایی داشته یا خواهند داشت، باید پخته‌تر عمل کنند.

وی ادامه داد: برادرزاده من فارغ التحصیلی دانشگاه شهید بهشتی در داروسازی و متخصص اقتصاد دارورست، سال‌ها در ایتام مسئول این بخش بوده است، از سال ۹۹ در سازمان غذا و دارو فعال است، مشاور رئیس سازمان غذا و دارو بوده است، اکنون با این پست جدید تنزل پیدا کرده است.

اسماعیلی گفت: سجاد اسماعیلی، سرپرست معاونت یک اداره کل شده است، در حالیکه ۳ سال است که مشاوری آن سازمان را بر عهده دارد، چون ۹ ماه این معاونت بلا متصدی بوده و نیاز به سرپرست داشته به او گفتند که سرپرستی را بر عهده بگیرد،، اما ببینید چه بداخلاقی مضحکی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: سرپرست معاونت یک اداره کل برای کسی که چندین سال مشاور آن سازمان بوده تنزل محسوب می‌شود، اخلاق چیز خوبی است و به همه ما نسبت به التزام به آن توصیه شده است. برخی شبکه‌های خبری کارشان همین است، می‌چرخند ببینند چه حرف منفی می‌توانند نسبت به دوستان دولت شهید رئیسی پیدا کنند، آن را برجسته می‌کنند، کاری هم به سره و ناسره ندارند، در حالیکه این کار حتما مسئولیت شرعی و قانونی دارد.

وزیر فرهنگ افزود: من به این مسائل عادت کردم، همه را دعوت به رعایت تقوا واخلاق رسانه‌ای می‌کنم، ما هم آخر کارمان است، این حرف‌های سخیف، کم‌ارزش و بی اعتبار و نادرست را مدام تکرار می‌کنند، با این تصور که بخواهند ذهنیت منفی در جامعه نسبت به مدیران دولت رئیسی ایجاد کنند.

اسماعیلی گفت‌: اگر وی در رده‌ای که با تخصصش همخوانی نداشت بود، باز می‌شد، ایراد گرفت،، اما وی از سال ۹۹ در سازمان غذا و دارو فعال است و مشاور آن سازمان به شمار می‌رفته است حال که شده سررست معاونت یک اداره کل به خاطر برادرزادگی من است؟ زمانی رانت محسوب می‌شد که کسی که با من نسبت داشته باشد، بدون تخصص، سواد و کارآمدی منصوب شود. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده